Dag 42

13 augustus 2012 - Breskens, Nederland

Als we opstaan, we stonden in de  namiddag in de schaduw, schijnt de zon fel op ons autootje. We maken snel dat we wegkomen en onze keuze is gevallen op Zeeuws-Vlaanderen. We willen naar Breskens . Het is niet zo ver en  net voor het plaatsje Retranchement rijden we Nederland binnen. Wij rijden dan vanaf Cadzand-Bad langs de duinen en nemen halverwege een kijkje over de duinen. Baros mag hier niet op het strand en veel kouder is het daar ook niet. We gaan dus terug en na wat drinken rijden we verder.  Dicht bij onze locatie, we gaan op een camping staan, wordt hard gewerkt aan de dijkverzwaring en er is een nieuwe haven voor voetgangers en fietsers die naar Vlissingen willen. Daar de telefoon die ik in Frankrijk heb gekocht een zware val heeft gemaakt ga ik nog die middag om een andere. De Franse was toch ook niet sim Lock vrij ook al werd mij bij de aankoop verteld dat dat wel zo was. Hij begreep er volgens mij geen snars van.

Na de aankoop zit ik met Baros nog ff op een terras en daarna gaan we terug. We slaan deze middag nog ff twee flessen gas in gaan naar de standplaats. Duur vind ik wel, maar ik sta naast de wifi antenne en dus, vertellen de dames van de receptie mij: “U heeft internetverbinding”. Rond 7 uur wil ik inloggen, maar ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord hebben. Balen dus, we kunnen niet bijwerken. We gaan dan maar eens ff het strand op. De strandbezoekers zijn al weg en dit is een deel met veer materiaal in verband met de dijkverzwaring. Baros is me dankbaar en eet bij terugkomst gelijk zijn bakje leeg en drinkt al zijn water op. Die is een tijdje mak.

Km                         : 209310

Locatie                 : Breskens, Zeeland