Dag 17

19 juli 2012 - Nozay, Frankrijk

We worden gewekt door een heerlijk zonnetje. Als ik met Baros ga zie ik de bakker al met zijn auto staan. Zo meteen daar nog ff langs voor het ontbijt. De wind van gisteren is nog minder geworden dus rijden we na het ontbijt, de huishoudelijke taken en een kopje koffie weg. Ik heb gekozen voor Nozay in het gebied Loire-Atlantique. Meer landinwaarts en zo’n 100 kilometer rijden. We doen een paar dorpjes aan voor de noodzakelijke pauzes en komen rond 3 uur op de plaats van bestemming  aan. Mooi gebied met eer groot veld om een meer. Dat wordt dus rennen voor de hond.  Ik heb onderweg bij de Super U supermarkt al water getankt en het vuile water geloosd. Ik sluit na aankomst de stroomkabel aan en zorg voor het verslag en de foto-indeling. Hier geen internet, maar het uploaden komt later wel weer eens.

Vandaag ook bij de Super U materiaal meegenomen om onafhankelijk van een vast punt buiten de auto een waslijntje uit te kunnen hangen. Het is niet meer dan 1.80 meter, maar het wasje, het was vandaag toch weer wasdag,  hangt prima aan het daartussen gespannen lijntje.