Dag 15

17 juli 2012 - Pontorson, Frankrijk

Ik ben vroeg op en ga direct met Baros. Steeds rechtsaf en na ruim een uur zijn we terug. We gaan in een stillere hoek van het parkeerterrein staan en gebruiken de maaltijd.

Erg veel zin om ver te rijden het ik niet en het wordt dus Ardevon, 8 kilometer rijden. De reden is dat daar stroom is en er is naar het zich laat aanzien een Wifi internet verbinding.

Ik wil mijn verslag en een aantal foto’s nu wel op de website zetten. Gelukkig had ik alle tekst al vastgelegd op de pc en de foto’s ook al voor het grootste deel. Kopiëren en plakken dus. De foto’s zijn voor het uploaden te groot. Het duurt te lang. Ik pas ze dus eerst aan. We gaan diverse keren lopen en ook bestel ik mijn croissantjes en mijn baguette voor  het ontbijt van morgenochtend. Ik zet ook nog ff een bak koffie. De koffiezetter op 12 Volt doet het perfect. Ik had Sinterklaas ook al een sms gestuurd met mijn complimenten.

Na de warme maaltijd in de avond zoek ik op internet nog eens waar ik in Frankrijk kan windsurfen. Dat is zo’n beetje of 1200 kilometer zuidelijker of dicht bij Callais. Wissant heet het. Ik denk dat ik daar maar heen ga morgen.